Tjuvkik på lilla bebisen!

Idag har jag och Per varit på ultraljud och fått en tjuvkik på vår lille son! Det är lika fantastiskt varje gång! Ultraljudspersonen sa att det var den spralligaste bebisen hon hade träffat på väldigt länge, så jag tänker mig att det inom kort blir fullt upp här hemma. Tyvärr kommer sonen aldrig att få något namn, eftersom jag och Per bara kan enas om flicknamn. Han kommer dessutom bara att få flickkläder eftersom jag precis rensat ut alla Elliots bebiskläder och gett det mesta till bättre behövande. Men han är så välkommen så!!

Just det. Jag som drömde om att få beräknat födelsedatum framflyttat lite (typ till 3 januari 2011) fick det istället flyttat åt andra hållet. Jag är i vecka 20 + 6 idag och sonen beräknar anlända den 21 december. I år.

Kommentarer

Populära inlägg