Vecka 28

Tiden går visst framåt, även om det ibland känns som att den går väldigt sakta så här i väntans tider. Nu är det graviditetsvecka 28 och nästan exakt 3 månader kvar tills lilla Levi beräknas anlända! Min kula börjar bli stor, minst sagt (och hela resten av mig också för övrigt).

Förra helgen bodde jag och Per på Hotell Hansson i Stockholm (mysigt hotell med pipande teve), handlade julklappar en hel dag (hoppas ingen vill byta, men jag kommer inte att orka gå och julhandla i december), åt supergod middag på hotellet och gick på bio och såg Inception (Per bokade extra benutrymme och fällbara stolar och jag höll mig vaken ändå!). På det hela taget en väldigt trevlig helg! Barnen var hos farmor och Björn och det verkar verkligen inte ha gått någon nöd på dem heller. Vi hann med att baka lite sockerkaka på fredagen. Barnen bakade sina alldeles egna.

Elina är sjuk idag och ligger nedbäddad i soffan med 39 graders feber. Hon är alltid på bra humör, även när hon är sjuk! Lilla solsken!

Nä, nu ska jag gå ner och gosa på sjuklingen, dammsuga och åka och handla. Per är ute och lägger sista handen (förhoppningsvis) vid stengången. Ibland är livet bara så skönt och idag är en sådan dag.

Kommentarer

Populära inlägg