Fina Elina!

Min lilla stumpa är 3 år för sista dagen idag. Sedan blir hon praktiskt taget vuxen. Magda Elina Therese är den finaste lilla solskensdam man kan tänka sig. Glad, vacker, smart och full av bus. Utseendet har hon från pappa. Hon är så gullig att det är svårt att bli arg på henne. Hon behöver bara titta på en med sina stora blå ögon för att man ska förlåta henne nästan vad som helst. Hon har kommit undan med pärla i örat, klippa sitt hår, gömma dvd-dosan och rita överallt i hela huset med tusch. Det är åtminstone roligt i efterhand. :-)

Februari 2007. Den första gång jag såg dig då visste jag att jag skulle älska dig villkorslöst resten av ditt liv.

Februari 2008. 1 år gammal och sötast i stan.

Februari 2009. 2 år gammal och full av upptåg.

Februari 2010. 3 år gammal, men ändå ett helt år sedan.

Februari 2011. Idag är du en stor tjej med mycket bestämda åsikter som du framför med emfas. Du har alltid varit solsken, sedan dagen du kom ut och är så fortfarande. Grundinställningen till livet är positiv och det sprider du i din omgivning. Jag är så glad att jag får vara din mamma! Jag älskar dig!

Kommentarer

Va fint skrivet Linda! =) Hon är verkligen sig lik genom åren =P Å tiden går ju som vanligt fort! =) Nästa födelsedag vi firar inom husets väggar är det Malins tur att bli en äkta tonåring =) Hela 13 år!! =)

Populära inlägg