Gnällkärring

Förmiddagar är jag alltid en mycket trevlig person. Men den här eftermiddagen har jag varit en trött och sur gnällkärring. Vanligtvis överlever jag att barnen grälar, men den här kvällen fick jag spader och övervägde starkt att lägga mig ner och gråta en skvätt. Det gjorde jag inte förstås, men fick till stånd att vi försöker ha en dag när vi alla i familjen är väldigt trevliga med varandra imorgon. Återstår att se hur det går. Funkar det inte flyttar jag och Levi till ett annat land, så får övriga familjemedlemmar gräla bäst de vill. Man kan göra mycket med en bebis, men inte gräla.

Igår köpte jag sjukt mycket pyssliga saker. Jättefina presenter tillverkades och samtliga ska mormor få som kommer på fredag. Halleluja!

Ett stycke nybadad gullvad.

Med punkfrilla.

Levi är en månad gammal idag och dagen till ära var vi till BVC. Han hade ökat 730 g i vikt på 2 veckor (!!) och blivit 2 cm längre. Hans kurvor skjuter i höjden. Han är 56,5 cm lång och väger 5190 g. Så stor var inte ens Elliot när han var 2 månader.

Kommentarer

Populära inlägg