Påhittiga barn!

Vi har det så himla bra! Alla verkar gilla den nya familjemedlemmen, även de äldre barnen som tur är. De gullar på honom så ofta de får (dvs när han inte sover, vilket är största delen av dagen) och helst lite till. :-)

Det är så skönt att inte vara tjock, otymplig och ryggontig längre. Äntligen kan jag vara ute med barnen igen och Levi sover som en stock i vagnen så vi är ute ofta. Endera dagen ska jag till och med ta med kameran ut. ;-)

Inne grälar de större barnen nästan oavbrutet tyvärr. När de inte grälar är de dock påhittiga. Igår gjorde de en egen affär och den var så otroligt fin!! Jag och Per var tvugna att handla med riktiga pengar till och med.

Själv har jag beställt en glass-skål till min KitchenAid som invigdes igår. Det blev vanlijglass med after eight. Helt suveränt gott!!

Kommentarer

Populära inlägg