Mormor-besök

Mormor är här och då blir alla barn (och föräldrar) nöjda! Mamma-föräldern har fått städning och palt och barnen har fått underhållning. :-)

Levi har lett sitt första försiktiga leende. Mot mormor. Fräckt va? Men sen log han mot mig också och då blev hela världen lite bättre!

Elina har blivit klippt och fått hjärtan i håret. Mycket populärt.

Mina barn kommer att tro att de aldrig var ute under sin barndom. Det är inte sant. Jag bara glömmer kameran när vi går ut. Idag gick jag dock in och hämtade den. Och här är bildbevis! Jag och Elina gjorde en snögubbe.

Levi sussade i vagnen (och gör så fortfarande).

Elina älskar att gunga!

Och en till utebild bara eftersom jag kom ihåg kameran. Och förstås eftersom Elina är så fin! :-)

Och så en sista bild på Levi som är 5,5 veckor gammal vid det här laget.

Och Elliot har fått sin första lösa tand! Han är mäkta stolt! Jag råkade spola ner min första tappade tand i handfatet på dagis. Hoppas han inte går samma mörka öde till mötes.

Kommentarer

Populära inlägg