Blogginlägg från Öjebyn

Sitter här vid köksbordet i Öjebyn och känner mig som... hemma. Fast inte lika hemma som hemma i Alsike förstås. Vi har det toppen! Levi är döpt och vi har blivit socialt bombarderade. Härligt!

Bildbevis på dophandlingen.

En fin bild på Levi och prästen, Krister Berg.


Sen blev vi bjudna av Catarina och Leif på världens mysigaste förmiddag på Båtskatakajen. Barnen fick åka pulka, bob, stjärtlapp, skoter, skidor och spark! Levi sov sig genom hela förmiddagen i vagnen och till och med jag och Per fick en lugn stund i glada vänners lag.

Elina var jätteduktig på skidor!

Elliots nya idol heter Leif. Han hade ropat på Leif under skoterturen, så Leif stannade skotern då han trodde att Elliot var rädd. Han ville dock bara be Leif köra fortare. :-)


Fler bilder kommer senare! So long, nu ska jag gosa med Per som är på väg hemåt.

Kommentarer

Pointerliv sa…
Härliga bilder. Kajen är mitt andra hem där spenderar jag nästan all min tid ute:)
Hejsvejs =)

Jättefint och trevlig dop och fick ju även med mig ett tips på vilken dopsång jag vill ha =)

Kul att se er och framför allt då Levi förstås som vi aldrig hade träffat tidigare =)

Lo hälsar till pojkvännen! =P

Kram kram

Populära inlägg