En milstolpe passerad

Jag har precis passerat en milstolpe i mitt liv. Jag kommer i mina vanliga byxor igen!

Den här bilden är ju inte direkt från idag (eller snarare igår när miraklet inträffade), men det är jag i ett par jeans åtminstone. :-)


När det gäller att klämma in mig i min bikini (vi åker ju snart till Teneriffa) känner jag mig dock inte lika lycklig. Jag blir nog tvungen att ha på mig långbyxor och ligga i skuggan med Levi hela veckan när jag tänker på saken. För att inte tala om hur jag ska få in mitt fyllda juver i överdelen. Alternativt får jag väl snabbanta (även om det inte lär påverka juvret så mycket). Men det är egentligen det jag redan håller på med. -16 kg på 9 veckor är väl inte illa pinkat? Man kan inte annat än tacka för amningseffekten.

Kommentarer

Populära inlägg