En annorlunda helg

Helgen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Å andra sidan hade vi inte tänkt köpa ett hus heller. (Åtminstone inte riktigt ännu.) I alla fall åkte Per med barnen till farmor och Björn på Granö, medan jag blev kvar ensam hemma för att jobba sent och därefter börja storstäda. Oj, vad man kan känna sig ensam i sitt eget hus! Men jag hade åtminstone sysselsättning.

Mitt fredagsmys. :-)


Idag har jag putsat alla fönster, dammat och grejat i flera timmar, så nu förtjänar jag en liten paus. Då passar jag på att blogga och längta lite efter mina ungar.

Här är en av dem en dag när han somnade vid middagsbordet. Söt va?




Ikväll kommer familjen hem som tur är! Så får jag gosa på barnen hela söndagen medan Per ska ta över grejandet här hemma. Ett riktigt bra byte.

Kommentarer

Populära inlägg