Stackars kvinnosläktet

Stackars kvinnosläktet. Så här ser jag ut egentligen. Men jag skulle ju aldrig gå ut utan att ha fixat håret eller sminkat mig först. Knappt till brevlådan. Det blev jag varse igår när våra (ganska okända) grannar plingade på 9.30 (vi hade bestämt dag i och för sig och normala trebarnfamiljer har tydligen varit uppe länge den tiden, men vi hade precis klivit ur sängen). Vi klädde på oss och öppnade, men det var liiite jobbigt att jag inte var fixad. Och jag skulle tro att jag inte är ensam!




De stora barnen åkte på circus med farmor och jag och Per fixade lister, städade och gosade lite med Levi. Farfar och Eva kom på besök och vi hade dessutom oplanerad husvisning. Lite jobbigt, men det visar ju åtminstone att det finns en intresserad familj.

Nu ska jag fixa mig ifall det kommer oväntat besök! ;-)

Kommentarer

Populära inlägg