En alldeles underbar dag!

Jag och Levi sov till kl 8:15 och då hade Per och Elliot redan åkt iväg. Själv njöt jag lite extra av att vara ledig då jag jobbade förra fredagen (behövde kompensera VAB:andet). Solen sken och vi planterade lite häck och lekte i lekparken. Sen åt vi middag på lyxrestaurang (inte riktigt meningen, men det kändes ju väldigt dumt att gå sedan vi satt oss till bords). Vi var dock utomjordingar i förhållande till övrigt klientel, men som tur var höll sig till och med Levi lugn! Mycket oväntat!

Efter att ha betalat dyrt för mat som bara jag gillade åkte vi och hämtade Elliot och sedan vidare till biblioteket. Elina blev hjärtans glad över att få ett eget bibliotekskort. <3 arbete.="" artigt="" av="" barnen="" beh="" bibliotekarie="" bilen="" bok="" ckte="" de="" duktiga="" efterlyste="" elliot="" en="" f="" fick="" fina="" gick="" hann="" hj="" i="" jag="" ldigt="" lillhj="" lpen.="" lpen="" mammahj="" medan="" mmade="" och="" p="" r="" rtat="" s="" snusade="" som="" sov="" stolthet="" stora="" sv="" tackade="" till="" tta="" v="" vde="" ver="">
När Per kom hem åkte jag iväg för att se Jesus Christ Superstar med min svärmor. Å, så fantastiskt bra! Jag vet inte om jag är mest kär i Ola Salo eller Anna Sahlene. Är nu på väg hem efter en underbar dag!





Kommentarer

Populära inlägg