Härlig helg!

Hur kan man ha så grymt mycket energi en dag för att nästa dag känna sig helt under isen? Jaja, idag har all energi verkligen tagits till vara!

Jag och Levi har dammtorkat hela huset, jag har dammsugit, Per har plockat, jag och Per har provat rullskidorna (för min del var det nästan med livet som insats när jag råkade sätta staven i en brunn), Elliot och Elina har hip-hopat, jag har tränat en timme på gymmet både kondition och styrka, Per har rengjort ugnen,  jag har storhandlat, Per har lagat supergod middag (för andra gången den här veckan!!), barnen har varit ute med sina kompisar och nu hägrar soffhäng och popcorn.

Vilken skillnad det är på vad man hinner nu när Levi är större och inte lika livsfarlig som tidigare! Han njuter av att leka med sina syskon och jag och Per kan till och med göra saker ihop! Det är precis därför vi inte ska ha ett fjärde barn. Vänligen påminn mig om detta nästa gång jag träffar en bebis. Tack på förhand.

Just det. Jag fick inte loss trugan på stavarna för att kunna byta till rullskidsspetsar, så jag åkte till Intersport för att be om hjälp. Lockade till och med håret innan och det funkade! Fick hjälp kostnadsfritt. :-)


Kommentarer

Populära inlägg