Livet håller på att återvända...

Tränade stenhårt i lördags och hade en absolut förfärlig träningsvärk söndag som bara blev värre på måndagen. Bara det att det troligen inte (enbart) var träningsvärk eftersom jag knall och fall blev riktigt sjuk måndag eftermiddag/kväll. Elliot var redan hemma och sjuk och jag skulle vara hemma med honom tisdag, men det blev nästan han som fick ta hand om mig istället. Vi var båda dunderförkylda. Jag släpade mig till jobbet i onsdags, men höll bara ut två timmar för att göra det viktigaste och kröp raka vägen i säng när jag kom hem igen. Idag har jag varit hemma och känt mig riktigt hängig på förmiddagen, men ändå lite bättre än igår och så vid middagstid vände det lika plötsligt som det kommit och nu mår jag nästan bra. Hostig och hes, men vid gott mod åtminstone!

Jag fick hem en gullig liten unge som hämtade in lite vår till mig!

Och två gulliga ungar som svängde ihop goda chokladbollar!

Kommentarer

Populära inlägg