Allt och lite till

Det har slagit mig på sistone att det man inte hinner i detta livet hinner man inte alls. Punkt. Så vi har proppat schemat med många roliga saker. Sen tillkommer jobb, läxa, hushållsarbete, etc förstås.

Jag blev bjuden på baby shower nu när jag snart ska bli en nästan-faster. Ser fram emot bebismys!
Elina gillar sin ridskola!

Det blev nästan sommar igen och i väntan på en snabbvisit av mormor hade vi det skönt i lekparken.
Jag och min Anna springer och springer. Och mellan varven träffas vi hela familjerna och äter middag och har det trevligt också. 
Jag har sjungit på ganska många dop på sistone. Igår i Gröndal. Tog med hela familjen eftersom jag fick tips om en fin lekpark precis bredvid kyrkan. Sen åt vi indisk mat i Liljeholmen.
Igår hade vi över Lars och Malin på världens mysigaste spelkväll! Imorse var jag och Levi uppe först. Vi passade på att underhålla oss med vår gemensamma favoritsyssla - bakning!
Och nu är Per med Levi på simskolan medan jag och Elina hejar på Elliot som spelar badminton. Och jag bloggar.

Kommentarer

Populära inlägg