Har redan skrivit allt

Nu har jag bloggat i 8 år (snart) och idag känns det som att jag redan har skrivit allt. Allt jag har tänkt (som ligger inom rimlighetens gräns) har jag på något sätt uttryckt här. Dags att sluta kanske?

Jag har i och för sig inte skrivit om den fina helgen vi hade (bara om 1000 andra fina helger vi har haft eftersom att allt med helger nästan alltid är fint). Vi kombinerade sko-Ingvar-besöket (vi köpte bara två par!) med lekparkshäng nära min förra arbetsplats. Elliot tyckte att klätterställningen hade krympt. Jag satsar på att det är han som har växt.


Vi hade med oss en grill och åt god matsäck i den (allt för) friska vinden. Vi fick också lov att bjuda en okänd liten kille på korv och festis eftersom han blev grymt sugen när han såg oss äta. Han var lika gammal som Levi, men fick bara klättra lika högt som hans mamma var lång i klätterställningen. Jag är tydligen inte den hönsigaste mamman i Sverige.

Här försöker Elina gosa och Levi försöker slippa undan gos. Fullt normalt i vår familj.

De här tre var däremot gossjuka. Gos värmer skönt i vårfriska vindar. Och mössor.
 

Igår var det fortfarande friska vindar, men betydligt soligare och varmare och det blev således dags för uteätningspremiär (det ordet har jag mest troligt aldrig skrivit tidigare i alla fall). Förutom picknick har temat för helgen varit träning och jag har hunnit med såväl spinning som löpning och cykling. En fantastisk helg faktiskt, även om benen gnäller högljutt idag.


Kommentarer

Populära inlägg