Sim salabim

Sim salabim så är det fredag igen! Varje vecka blir jag lika förvånad över hur fort tiden går. Man tycker ju att man borde vänja sig, men tydligen inte.

Jag trivs superbra på mitt nya jobb! Jag inser att vi är inne i "smekmånadsfasen" och huvudet snurrar av allt som jag är med på ett hörn på och jag drömmer helt galna drömmar, men på det hela taget njuter jag!

Igår var jag ute med min fina Emilia och det är alltid lika trevligt! Vi provade Jamie Olivers restaurang på Stureplan och huvudrätten var helt okej (och då var jag verkligen hungrig som en varg) men efterrätten var fantastisk! Jag åt bokstavligen tills jag mådde illa. Haha!



Idag så hänger jag och Levi i soffan, jobbar med decoupage (jag har möjligen förstört vår pall, det återstår att se) och ska åka till Ikea en sväng (på Levis begäran). Han var så trött när han vaknade imorse. Han ville ha Ipaden, men kunde inte bära den själv eftersom han var "lös i fingrarna". :-) Levi är inne i en väldigt gosig och harmonisk period och vi har det så otroligt bra tillsammans i familjen.

Och så dagens skryt. Elliot hade näst bäst resultat i hela skolan på ett internationellt mattetest! Han är verkligen duktig min fina stora prins! Han var mycket nöjd!

Kommentarer

Populära inlägg