Soft dag

Idag har vi inte gjort många knop. Jag kom inte ur pyjamasen förrän klockan 16 och det säger väl allt. Vi har hängt i soffan och spelat ett roligt tevespel halva dagen. Och verkligen gosat in oss hos varandra, jag och barnen. Andra halvan av dagen vaknade mitt samvete till liv och jag har nogsamt städat toan med avlopp och allt samt dammsugit och plockat undan lite. Och sen åkte jag iväg på spinning. Glömde såväl borste som rena trosor. Inte att rekommendera om man har långt hår. På huvudet alltså. Troslös kan man ju vara ett tag om ingen ser det och som tur var var jag ensam i omklädningsrummet. De redan använda genomsvettiga var liksom inget alternativ. :-) Nu är jag hemma igen och fullt påklädd och nu väntar ytterligare lite soffhäng. Så skönt med en sån dag ibland också!

Kommentarer

Populära inlägg