3 bra år

Den 18 februari 2007 föddes Magda Elina Therese Bergstrand. Det var kärlek vid första ögonkastet. Jag visste så fort jag fick henne i famnen att jag skulle älska henne ovillkorligt och gränslöst hela mitt liv. Det är bara bonus att hon är en riktigt solstråle!

Idag har vi firat Elinas 3-årsdag. Dagen inleddes med paket på sängen. Här är hon helt nyvaken och förväntansfull!

På eftermiddagen kom farmor och Björn med roliga presenter. Till och med Elliot fick paket!

De modiga släktingarna vågade smaka på det hemmagjorda fikat, sjukdomar till trots.

Elina vill gärna blåsa ut samtliga ljus på bordet.

Kommentarer

Pointerliv sa…
Tänk vad tiden går dom låg ju nyss i magen. Linus blir ju 13 år i sommar helt otroligt att jag har varit mamma så länge. I höstas när jag var på föräldrarmöte på skolan och vi skulle vara i klassrummet...fick ahh upplevelse för han har samma klassrum som vi hade. Kändes konstigt att åter sitta i det klassrummetoch lyssna på fröken. Hoppas att hon fick en fin födelsedag och mycket med tårta. Kram från en trött Åsa

Populära inlägg