Aj, aj, aj

Jag hade kommit på något som jag gärna ville dela med mig av, men jag tycks helt ha glömt bort vad det var. Det tog ca 2 sekunder. Det som irriterar mig är att jag kanske aldrig i hela mitt liv kommer att komma på vad det var.

Nu när jag inte har något annat att berätta kan jag berätta att jag har så förfärligt ont i ryggen att jag inte vet vad jag ska göra med den. Det är hela bäckenet som håller på att luckra upp sig och det gör ont på båda sidorna där bak och där fram känns det som tandilningar ungefär. Och Per är inte till någon hjälp, febrig som han är. Eller han är visst till hjälp. Han till och med bytte bildäck i något krassligt tillstånd.

Nu ska jag gå och se om barnen (och Per) somnat och sedan hänge mig åt Desperate Houswives. Är det någon som kan sammanfatta förra avsnittet vore det toppen, för jag gjorde någon miss när jag skulle spela in det.

Kommentarer

Lillasyster sa…
du kan ju titta på det förra på typ ch131.com om du känner för det :P
Linda sa…
Tack för tipset! Kramis

Populära inlägg