Stora och små planer

Mitt liv i ett nötskal är att planera. Jag gör det på jobbet och jag gör det hemma. Här kommer några axplock:

I helgen...
... ska Per byta vinterdäck
... ska jag och Elina till frisören
... ska vi ta bort alla sommarsaker
... och för att göra det måste vi röja lite i uteförrådet
... ska vi inventera bebiskläder

När...
... Levi föds ska jag vara föräldraledig till mars 2012
... jag börjar om att jobba igen måste vi byta bort vår lillbil

Om...
... jag och Per skiljer oss ska jag flytta till Norrbotten
... jag och Per skiljer oss ska jag ha minst en katt
... jag får bli gammal med Per ska vi bo halva året utomlands
... jag får bli gammal med Per ska vi bo lite centralare när barnen flyttat ut
... det inte blir helg snart blir jag gråhårig!

Kommentarer

Pointerliv sa…
Ni kan väl ändå flytta till piteå tycker jag. Trevlig Helg

Populära inlägg