En dörrmatta och en spishäll

Efter en väldigt lång tid med en riktigt ful (och riktigt billig) dörrmatta sprang jag på en fin som jag köpte!




Och när jag ändå höll på så köpte jag ett fint hjärta att pynta hallfönstret med. Jag måste ha fått en släng av nåt, för i normala fall är jag den opyntigaste personen jag känner. Men fint blev det!



Idag har Levi bajsat på pottan för första gången! Så duktig! Sen bajsade han i och för sig i Elliots rum också och passade på att kliva runt i det, men det är en annan historia...

Ett tag såg det ut som vi skulle bli middagslösa imorgon (jag spräckte spishällen med en kryddburk på midsommarafton)...



...men som tur är har jag en mycket händig man!



Jag har också en händig son. Här har han hittat saxen och vet precis vad man ska göra med den. :-)


Grannarna har f ö afrikansk fest med uppträdanden och musik. Väldigt svårt att inte tjuvkika lite. Tjuvlyssna kan man inte undvika ens med stängd dörr. :-)

Kommentarer

Populära inlägg