Turkiet 2012

Vi hade verkligen en helt fantastisk semester i Turkiet! Här kommer bilderna!

Jag och Elina på Hamam. Lite väl kommersiellt med en fotograf mitt i behandlingen, men man har ju sällan med sin egen kamera i badrummet.


 Skålen med vatten blev välanvänd. Vi kastade vatten på varandra eftersom det var så hett i rummet.


Det var bara damerna som valde att gå på Hamam. Här är Lillemor, Agnes, Elina och jag.



Första kvällen på restaurangletningspromenad. Söta stor-kusinerna!


Elliot tordes först inte prova att åka vattenrutschkana, av rädsla för att få vatten i ansiktet. När veckan led mot sitt slut åkte han på mage med huvudet först. B-)


Poolhäng dag 2.


Bland palmerna på en restaurang med min älskling. <3


Efterrätt i sulkyn. Tack gode gud för våtservetter!


Elliot och Elina provade på fiskterapi, eller som det stod på akvariet, doctor fish therapy. :-) Elliot som kunde hålla fötterna stilla fick en massa fiskar på sina fötter, medan Elina rörde sina oavbrutet då hon tyckte det var lite läskigt.


Här leker Elina och Agnes med sin nya kompis Emma.


Johan med Edit och Levi, a k a den lugna och den vilda.


Mina fina stora sötnosar i havet i Icmeler.



Hela kusinflocken.


Syskonen Bergstrand.


Så här skönt hade vi det hela tiden! Här intas ett litet snack vid poolen. Gurka och klyftpotatis, när damen får välja själv.


Levi och pappa myser.


Elliot lärde sig att simma helt själv, tvärs över hela poolen!


Elina lärde sig också, men bara några simtag. Hon vill ju aldrig vara sämre än brorsan, så hon övade verkligen ihärdigt!


Jag och mitt lilla gull.


Turisk afton på hotellet och Elliot var väldigt imponerad av jonglören i bakgrunden.


Elina och Agnes passade på att uppträda tillsammans med de inhyrda dansarna.


Man fick klappa den lilla snoken. Helt ofarligt, fråga bara personalen på Kolmården. :-/


På väg till basaren för lite shopping!


Elliots design och slutresultatet.


Elina fick en massa flätor som tog jättelång tid att få dit och som hon insisterade på att ta bort samma kväll då de stramade för mycket. Nåja, jag fick ju ögonbrynen fixade under tiden.


Mina snyggingar efter frisörbesöket.


Sista kvällen åt vi på en fantastisk restaurang med ännu fantastiskare utsikt.


Lillemor, Johan, Edit och Agnes. Världens bästa resesällskap!



Och så vi.


Alla utom Per.


Och här är barnen i garderoben, där de höll till medan jag och Per packade för hemresan. Turkiet, vi saknar dig redan!!



Kommentarer

Populära inlägg