Tveksam sommar


Vad är det med den här sommaren egentligen? Den vill sig inte riktigt. Det har ju varit ganska fint väder i några dar, men den riktiga sommarvärmen har ju inte kommit än. Och snart är det juli! Nåja, jag går på semestermode ändå och tycker att vi har det härligt och ledigt särskilt på helgerna när Per också är hemma.

Min lilla gumma gillar att bädda ner sig och alla snuttar och bamsar.


Jag är lite kär i min rabatt! Den är som finast nu. Jag har inte så gröna fingrar att det räcker ända till hösten. :-)


Levi visar upp vårt senaste tillskott, busken med det långa namnet som jag inte minns. Den ska bli stor och tjock. Snart.


Igår plockades de första färdiga jordgubbarna för sommaren! Hela två stycken. Men det är många på G! Bäst att de skyndar sig, för snart åker vi till Piteå!


Igår hann jag både jogga en sväng och träna ute på altanen. Jag fick hjälp av en levande vikt.


Sedan fick vi gäster! Vissa av oss åt med hela kroppen.


God mat och gott sällskap! Precis som det ska vara när det är sommar.


Efter solsken kommer regn, eller hur var det nu igen...? Så var det idag i alla fall och de stora barnen hade roligt i pölarna. Inte ens denna mundering kunde hålla kläderna under torra...


Levi blir 18 månder på söndag och vi var på 18-månaderskontroll på BVC. I ny stass. Värsta snygga, eller hur säger man nu för tiden? 83 cm och 11590 gram äkta gull!


En bra dag att vara inne och ansiktsmåla sig tycker Elina.

Kommentarer

Populära inlägg