Administration

Administration är mitt förnamn, mellannamn och efternamn, men denna vecka har jag tydligen redan gått på semester (mentalt - rent fysiskt är jag ju på jobbet). Igår ringde Elliots skola och undrade om Elliot fick cykla hem själv trots att vi inte skrivit något i kontaktboken (det var i och för sig Per som skickat honom på cykel) och idag hade vi helt missat Elinas matsäck. Två namnade påsar hade missats och en brännbollsmatch. Brännbollsmatchen var i och för sig lite med flit eftersom jag inte förstår hur vi rimligen skulle lyckas pressa in den i det redan fullspäckade schemat. Idag ska en tårta bakas, imorgon ska två sommarfester rivas av och på torsdag en avslutning på Elinas skola. Samtidigt ska jag avsluta på jobbet och planera för semestern. Tjo vad livat jag ska ha det denna vecka.

N ä s t a vecka däremot har jag planerat att städa minst en bil. Det är allt. :-D

Kommentarer

Populära inlägg