Tandläkarbesök

Jag blandar högt och lågt på min semester. Imorse 7:20 var jag till exempel hos tandläkaren (tandhygienisten om man ska vara petig). Jag har tänkt gå till tandläkaren jättelänge, men av någon anledning blir det aldrig av. Men nu så! Inga hål hade jag! Nu kan jag vara lugn i 3 år till. 

Igår kom Maud och Fredde hit. Fredde skulle gå till lekparken med alla mina barn. Han råkade klämma Levi i hjälmen innan de gick. Ibland slår karma tillbaka på direkten och så var det i detta fall. Levi behövde pinka och tänkte att bra karl reder sig själv. Tyvärr kissade han "lite" på benet, kallingen och byxan. Roligt för en 15-åring att ta hand om? Han gjorde det dock med den äran!

Idag ska vi äta lunch hos morfar och Gunhild och vi tar med Fredrik. Ikväll ska jag bowla med Sofia, Catarina och Åsa. Kul!

Först lite morgonmys!

Kommentarer

Populära inlägg