Mysig dag!

Alla barn (och jag förstås) sov till 9:30!! Det var skönt! Sen gjorde vi oss i ordning i en evighet och åkte in till stan. Målet var en ny solhatt till Elina (hennes gamla blev kvar i en skog någonstans) och nya badbyxor till Elliot (hans gamla har helt tappat färgen och ser hudfärgade och förfärliga ut). Det blev lite fler saker än så. (Tur att inte Per var med.) Och så träffade jag två gymnasieklasskompisar som jag inte sett sedan 1996! Kul! 

Mamma grillade gott till middag och efter maten åkte jag med Åsa på ett cirkelträningspass ute. Solen sken på oss för första gången på hela dagen under passet och det var grymt jobbigt men kul! 

Emil och Julia kom förbi och vi spelade Tribond. Jätteroligt! 

Dagens roligaste var att Levi frågade mormor som rökte om hon grillade. :-) När hon svarade att hon rökte ville han prova! Vad ska det bli av den ungen?! 

Mina hjärtan i ett hjärta!

Kommentarer

Populära inlägg