Svisch!

Igår hade jag tågtrafiken mot mig när jag var på jobbresa (som totalt tog 14 timmar tack vare både brand och strejk) och idag ska jag springa blodomloppet på Djurgården. Imorgon kväll åker jag till Piteå för att fira världens bästa färdiga sjuksköterska (är en grymt stolt storasyster) och blir kvar där till torsdag kväll (ska samtidigt hinna arbeta har jag tänkt). Lite andrum tack! Men icke. På lördag är det kalas och vigselsjungning och nästa vecka är det tre avslutningar (varav två samma dag) samtidigt som jag ska göra allt jobb klart inför semestern.

Just nu svischar livet verkligen förbi och det är bara att hålla i sig (alternativt inte boka in så jäkla mycket saker samma vecka). Jag längtar efter barnen då jag bara träffar dem lite stötvis, men snart...! Snart är det semester!

Kommentarer

Populära inlägg