Allt på en gång!

Min telefon tycker att jag har blivit gammal, för plötsligt har typsnittet vuxit en storlek (alternativt har jag blivit galen). Eller så är jag bara stressad, för det är mycket nu.

Har vi tur har vi snart köpt stuga klart, men hela inredningen är förstås kvar. Kollar alla försäljningssajter jag orkar med. Skulle helst vilja åka till en loppis, men hinner inte. Som tur är har vi snälla släktingar som vill bli av med lite grejor. Och vi har själva ganska mycket extrasaker, men tyvärr gjorde vi världens rensning när vi byggde om förrådet.

Idag har jag varit med Elina och hennes BFF:s på födelsedagslunch/bad som hon ville ha istället för ett mer traditionellt kalas. Inte mig emot. Så mysigt!


Och sen hem för att försöka plocka ihop saker att sälja på klassloppis imorgon mellan kl 11-16. Samtidigt ska Levi både på kalas och knatteskutt och så ska Per hämta en möbelgrupp till stugköket. Phu! Det blir nog bra. Tur jag vaknade tidigt imorse så jag hann träna.

Men nu lite mello i soffan!


Kommentarer

Populära inlägg