Jag har handtag

Jag har handtag längst ner på magen. Väldigt praktiskt om man behöver räddas och räddaren inte har något bättre att hålla i, annars ser jag just inga fördelar. Vikten är som innan jag fick barn, men inte kroppen. Egentligen gillar jag mina handtag, men jag arbetar på att få dem att försvinna. Synd att det tar så lång tid bara. Tålamod är något jag verkligen saknar praktiskt taget varje dag.

Elliot sov i sin säng hela natten!! Han vaknade en gång och ropade på mig. Jag frågade om han ville komma in till oss, men han ville inte. Istället la jag mig hos honom tills han somnade om (ca 2 sekunder) och sen kom han inte insläntrande förrän närmare 7, glad som en lärka! Som tur är har man ju två barn nu för tiden och Elina ser effektivt till så att jag inte sover allt för bra. Man får ju inte bli bekväm. :-)

Idag har Elliot haft sin kompis Nova här och jag har haft min kompis Cajsa här (Novas mamma) och Elina har haft sin kompis Tindra här (Novas lillasyster) och det var jättetrevligt, men Elliot och Nova grälade och tjurade oavbrutet så till den milda grad att jag blev halvt tokig. Efter ett tag lugnade dom sig, men båda (alla fyra skulle jag nog säga) var helt slut. Elina var väldigt förtjust i sin bekant i alla fall och där var det bara glada miner. Hon var dock också utmattad av besöket och somnade så gott i pappas famn mitt under tevespelande. :-) Bildbevis kommer så snart kameran är uppladdad igen...

Kommentarer

Populära inlägg