1 månad kvar

Nu (eller snarare i förrgår) är det exakt 1 månad kvar tills beräknad bebis (21 december). Magen har sjunkit ned något, men jag är totalt osmidig. Ryggen värker efter att jag har stått i någon minut och jag orkar med typ en aktivitet om dagen, t ex dammsugning eller som fallet är idag ett utvecklingssamtal. Men om 1 månad då får vi världens bästa present och då har jag glömt bort alla bekymmer! Då ska jag snusa bebis dagarna i ända i flera månader!

Och sen ska jag bli så här smal och smidig igen (minst):

Kommentarer

Annika sa…
Hej,

satt på Waynes Coffey igår i UVK centrum och jobbade när jag såg en liten kille som såg så väldigt bekannt ut. Tittade lite närmare och såg att det var du med dina barn som var där och fikade. Vågade inte riktigt gå fram och hälsa då vi faktiskt inte känner varandra så ag skriver här istället.

/Annika (Pers förra kollega)
Linda sa…
Hej!

Risken är stor att jag inte hade känt igen dig. :-) Men det var ju kul att du kände igen oss och kom fram och hälsa i alla fall nästa gång!

Kram!

Populära inlägg