Och så lite Elina...

3 blogginlägg samma dag! Kom ihåg det sen när det går flera veckor mellan varje.

Elina säger alltid fel. Bara lite fel så att det blir jättegulligt. Här kommer några exempel:

"Jag älskar mig en sån i julklapp."
"Kolla mamma, två Chefen!" (Bilen hon syftade på från Bilar-filmen heter Kungen.)
"Jag gillar min morgondrock."
"Tack för maten middag god, mitt i maten stod en ko."
"Tarzan i ugnen..." (Ska vara djungeln.)

Och så är hon jättesnäll och strör fina komplimanger omkring sig. Hon älskar också att få komplimanger.

Först kan man inte tänka sig ett liv med barn och sen kan man inte tänka sig ett liv utan just de barn man får.

Elina älskar även saltgurka.

Kommentarer

Anna sa…
var det inte till och med farsan i ugnen... istället för tarzan i djungeln?! =)

Populära inlägg