34 år!

Jaha, så var jag 34 år gammal. H U R gick det till? Ska man bli så här förvånad varje födelsedag från och med nu eller hinner den mentala åldern ikapp till slut?

Dagen fick i alla fall världens bästa start! Det är nog första gången jag faktiskt sovit när någon kommit in och sjungit på min födelsedag (ja, jag har låtsats tidigare år). Per, Elliot och Elina kom in med skönsång och paket. Yrvakna Levi såg ut som att han sett spöken. :-) Jag fick så fina teckningar där barnen ritat mig som klappar katter. Det värmde så skönt i mitt mammahjärta! Och så fick jag ett hack- och rivtillbehör till min köksmaskin som jag bara var tvungen att prova kl. 8. :-D

Fast vem behöver egentligen en köksmaskin när man har världens bästa och sötaste hushållsassistent?



Och en som gärna vill hjälpa till han också. Han behöver bara öva ett litet tag till.

Kommentarer

Populära inlägg