Intensiv helg!

Per hade det trevligt i London och jag och Levi hade det trevligt först på dop i Luleå och sedan på kalas i Piteå. Jag glömde (i vanlig ordning) kameran i Alsike, men det var nog tur för jag tror inte att jag hade kunnat släpa på en enda sak till! Vi klarade oss undan både askmoln och feber. Barnen överlevde att sova hos först farfar och sedan farmor. 1000 tack för barnvaktningen! Alla var vi nog glada att vara hemma till slut ändå!

Levi på väg till Arlanda. Väldigt behagligt resesällskap.


Freddes kalas! Man ser halva Emil, hela Levi, halva mig och gammelmorfar Bengt i bakgrunden.


Fredde gosar med Levi


Mormor och Levi, båda lika glada att ses!


Hemma igen. Hela andra generationen Bergstrand


Svårt att ta kort på hela familjen


Pappan i familjen hade med sig roliga underlägg i morsdagspresent!


Tiger-Levi i sitt esse!

Kommentarer

Populära inlägg