Livet i bilder

Nu när vi har återhämtat oss från alla baciller så ska jag visa vad vi har gjort senaste veckan.

Igår hade jag och Per gemensamt födelsedagskalas med underbart väder, släktbesök och grillning!

Två av gästerna, varav en dreglig. :-)


Söta kusiner som gillar att leka tillsammans!


Levi poserar glatt i gubbyxor.

I pappas famn är det lätt att somna, för han hummar alltid så mysigt. Sen har han ju sin patenterade bebis-lunk också.


Så här fin är min stora kille, i detta fall på väg till disco.


Tumgnagaren Levi.


Tjusig i kläder från Annika och Ingemar, på lekfilten han fått av mormor.

Alla älskade barn!

Kommentarer

Alltid skojjigt med lite familjebilder =) Man blir som glad bara av att se =) Tur jag har världens gladaste bäbis här hemma jag med! Allt brukar bli så mycket bättre bara man får vara lite negativ och så blev även fallet för mig denna gång =P Har dock fortfarande haft lite svårt att komma igång med min lista men med solen kommer livet så att säga så nu börjar det komma lite energi här i skutis också! Det där med tvätten var ju dock lite synd för om inte annat är det mest roligare om man har sällskap =P

Kram kram s

Populära inlägg