Oj!

Nu har jag haft bloggen så länge att jag börjar tycka att jag (men i ännu högre grad Per) ser bra äldre ut på bilderna nu för tiden än från början. Kanske dags att lägga ner bloggen...? Inte för att man blir yngre bara därför. :-p

Vi har haft världens bästa helg för övrigt! I lördags åkte vill till Knivsta marknad tillsammans med grannarna. Barnen åkte karusell, vi köpte karamell (och torkat renkött till mig) och fick med oss en ansenlig mängd heliumballonger hem. :-)

Sötaste tjejerna på gatan (och i världen förstås)!



Sen kom farmor och Björn och åt lite tårta och uppvaktade mig. Tack för det! Därefter grillade vi med tre andra grannfamiljer och hade det supermysigt. Däremellan någonstans hann vi också med att tvätta och olja altanen... Igår var Elliot hos en kompis hela förmiddagen och sedan provade han på handboll. Elina var på simskola med Per och jag sprang som ett torrt skinn inne i hemmet för att hinna med "det vanliga". Phu!

Imorse åkte Per till Göteborg och lämnade mig själv med alla våra gobitar. Jag läste igår om ett nytt askmoln som var på väg in. Per kan ju bara våga bli strandsatt på flygplatsen!

Just nu är Elliot i skolan, Levi sover och Elina hjälper mig att blogga/tjatar om att få spela. :-)


Kommentarer

Populära inlägg