Lördag!

Vaknade kl 8:50 av att grannen plingade på. Insåg att jag skulle ta Elina till sin första fotbollsträning kl 9. Vi hann nästan i alla fall. Konstaterade återigen att morgonaktiviteter på helgen inte passar vår familj så bra.

Det var på grund av en biokväll med Per (man får ju passa på när man har inneboende barnvakt) igår kväll som jag hunnit förtränga fotbollen. Hunger games var för övrigt en väldigt bra film!




Väl på fotbollsplanen var det regnigt och iskallt. Frysiga föräldrar och barn som hade roligt! Grannen tvingade mig att ta en bild, ifall mitt barn en gång blir fotbollsproffs. Haha, inte så stor chans då hon trots allt är släkt med mig. Detta var enda bilden jag fick innan mobilen klagade på min undermåliga laddningsförmåga.




Vad mer göra en regnig dag? Man kan baka (och äta) bröd... Barnens (och mitt) favoritbröd!




Per såg vi inte till idag. Han tapetserade fram till sena eftermiddagen. Jag och mamma var ute med barnen en snabbis när vädret klarnade upp. Elina övningscyklade lite och Levi åt lite lera i en vattenpöl. :-/ Sen var det dags för mamma och mig att åka till Kött kök och bar och äta en världsgod födelsedagsmiddag tillsammans. Tack för det! <3

Kommentarer

Populära inlägg