Hjälp!

Levi har, i ett obevakat ögonblick när jag flätade Elinas hår, ramlat med tinningen först från pianopallen. Världens illvrål och bula samt en oroväckande trötthet infann sig på direkten. Så nu sover han i min famn och jag får väcka honom var tjugonde minut för att kolla medvetandegraden och Elina kom aldrig iväg till dagis. Dagiset, som faktiskt är världens bästa, kommer dock och hämtar henne strax. Det ni...! Tack Piratskeppet och fina fröknarna.

Men frågan är hur jag ska kunna hålla Levi levande tills han har blivit lite förståndigare och lite mindre livsfarlig? Tips emottages tacksamt!




Kommentarer

Anonym sa…
vet vad du menar... jag har ju en vidar som jag ibland tvivlar på att jag kan hålla vid liv. hålla tummarna kanske? eller hockey-utrustning dygnet runt...
puss/emma
Anonym sa…
Hej vännen! Usch så läskigt! Jag har tyvärr inga bra tips, men jag hoppas att han inte gör om det igen (önsketänkande måhända). Styrkekramar till dig! /Linda

Populära inlägg