Äntligen!

Äntligen! Efter en veckas träningsuppehåll på grund av halsont och sjukt jobbig allergi känner jag att jag kan börja träna igen! Liiite andnöd och lite (mycket) nästäppa hindrar väl inte? (Säg bara nej!)

Jag vet inte ens vad som är hönan och vad som är ägget - förkylningen eller allergin. Jag vet bara att jag är less! Och att allergitabletterna kan jämställas med sömnpiller. (Så dom har jag slutat med idag, med risk att jag är tillbaka på ruta ett imorgon. Men pigg i alla fall!)

Ändå älskar jag våren! Kolla bara!










Det gör den här killen också, som vaknade 6:15 imorse (mycket mycket ovanligt som tur är!). Iförd enbart blöja och en av Elinas skor pekade han uppfordrande på dörren och tyckte det var dags att gå ut.



Han kan vara en rätt krävande chef ibland. :-)

Kommentarer

Populära inlägg