Dagens tips!

Dagens tips:

Smörj inte in armbågarna med hudkräm (hur torra de än må vara) innan du ska gå på gympapass och köra plankan. Blir mycket halkigt. :-)


Jag hade en riktigt dålig träningsvecka förra veckan. (Hann bara med tre träningspass totalt, vilket i jämförelse med mitt tidigare liv är mycket bra, men i mitt nya liv inte duger.) För mycket att göra i övriga livet och de få löprundor jag fick till gick uselt, läs; nära-döden-upplevelse. När jag övertygat mig själv om att konditionen inte bara kan försvinna på några timmar kom jag på att det troligen berodde på allergi-astma. Igår testade jag med Pers astmaspray innan löpningen och då gick det mycket bättre. Så imorgon ska jag och Levi hälsa på en läkare som kan skriva ut starkare grejer så att jag och mina lungor kan komma bättre överens. Men jag har i alla fall hunnit med tre träningspass på tre dagar, varav två inomhus, så jag känner mig nöjdare denna vecka!

Kommentarer

Populära inlägg