19 406 sidvisningar

Blogger skriver att min blogg har 19 406 sidvisningar. Sorry, men ni är inte så bra på att kommentera bloggen alla ni som kollar in här. :-)

Idag har varit en riktigt bra dag! Jag och Elliot var uppe först och först när vällingarna var klara behagade Elina och Levi vakna. Jag hann till och med klä på mig i lugn och ro (hör verkligen inte till vanligheterna, utan vanligtvis har jag i ett byxben och jagar Levi på bordet medan någon annan ropar färdig på toaletten, ja ni förstår...). Vi tog en cykeltur till dagis och jag och Levi tog en kompletterande runda till Plantagen (jag var där igår, men väldigt stressad). Och när Levi tupplurade hann jag både kratta och plantera. Efter det har vi hunnit med ytterligare cykelturer, mellis ute, ett 2-årskalas, gympapass för både Elliot och mig och en gosig lässtund inne. Och jobbat har jag gjort. Och Per tapetserat. Igen.

Levi har lärt sig säga buss idag. :-) Han börjar bli stora killen!


Och Elliot har haft friluftsdag (joggat 6 km säger han). Vid läggningen sa han (efter en lååång utläggning om var i skogen han exakt befann sig (pappa upp i dagen)): "... och där såg jag jättefina vitsippor! Jag tänkte plocka en bukett, men jag råkade kliva på dem. Det var till dig mamma!" ♥♥♥♥♥

Han är så snäll. Det är självklart tanken som räknas!

Kommentarer

Populära inlägg