Gräsänka

Per är i Birmingham och jobbar i två dagar. Själv ska jag till Bankeryd nästa vecka. Same same but different. 

I alla fall. Ibland tycker jag att jag och Per inte hinner med annat än att hushållsarbeta ihop på vardagarna, men nu när han inte är här är det uppenbart att han ändå lämnar ett stort hålrum efter sig. Kom hem älskling! Vi saknar dig!

Jag och barnen klarar oss fint trots allt. Levi kämpar på med sin blöjfrihet (inte en enda kissolycka vare sig på dagis eller hemma idag!). Jag försöker få Elliot och Elina att ta lite ansvar i hushållet. Det går så där. Själv vill jag bara träna, men det får nog vänta till imorgon...

En bild från skridskoutflykten i Knivsta. På vad som måste vara världens minsta skridskobana. På riktigt!

 
Och en bild på gosiga brorsorna!

 
Och en bild på en glad kanin! Elina ritar sådana här glada teckningar till mig hela tiden. Lyckliga mig!


Kommentarer

Populära inlägg