Vad jag borde göra kontra vad som görs

Jag har i och för sig städat toaletten idag. Jag vill börja med att försvara mig. Men om ni var här och såg hur det ser ut skulle ni allvarligt ifrågasätta varför jag bloggar. Men kanske är det just därför? Vi har det mysigt, barnen klagar inte och jag blundar så jag inte ser vare sig röran eller dammtussarna. Snälla, om ni ska komma på oväntat besök, gör det inte idag!

Jag har handlat och förberett middagen. Idag blir det bakad potatis med rostbiffröra. Mums! Alla LCHF:are får rysa bäst dom vill. Jag och Levi åt dessutom stekt ris till lunch. (Ännu mer kolhydrater!) Supergott! Varför har jag inte provat det tidigare? Vi har väldigt ofta ris över eftersom vi äter mycket ris. Jag blandade i rödlök, vitlök, ärtor, majs, paprika, bambuskott, curry, sesamolja och fiskskås (orientalisk). Levi var lite mer skeptiskt, men åt ganska bra ändå.

Till efterrätt och fredagsmys blir det varma hjortron och delikatessyoughurt vanilj. :-)

Ha en mysig helg!

Kommentarer

Populära inlägg