I vinterns tecken

Idag var en dag som gick i vinterns tecken! Jag fick anledning att prova min fina julklapp från Per, längdskidorna!!, efter att ha vallat själv (eh, med viss hjälp av min man) för första gången! (Försökte få dem vallade i sportaffären, men var 23:a i kön...) Funkade fint, fick både glid och fäste och det var verkligen superroligt Även Levi fick prova att åka skidor! 

Efter lite utelek med barnen (Levi slog Elliot med en järnkratta!) så gick jag en timmes promenad med Anna. Efter det lagade jag en hel kyckling från grunden (barnen och jag blev lite kräsmagade när jag tog ut inälvorna) som vi sedan satte i oss med god aptit. Därefter har jag packat inför två dagar i Jönköping medan Elliot och Elina fixade fruktsallad till kvällsmat. En fin dag!


Kommentarer

Populära inlägg