Alla de här tankarna...

Alla de här tankarna som snurrar omkring i ett enda virrvarr och försöker hitta en plats att landa gör mig stressad. Jag sover lätt och drömmer konstiga drömmar. Jag tror att det är för att jag försöker göra ett avslut på jobbet, men hela tiden blir störd av sjukdomar och annat trassel typ bilolyckor. Låt detta bli en lugn vecka, låt inget oförutsett hända (haha) och låt mig städa innan det kommer gäster på söndag.

Det är jobbigt att säga hejdå till människor man haft en relation till i flera år, men som man kanske inte kommer att träffa igen (!) snart. Det är så jobbigt att jag försöker att undvika det. Jag tuffar på som vanligt och om 1,5 veckor kommer jag bara inte till jobbet igen.

Nä, nu är det slutfilosoferat för idag. Over and out.

Kommentarer

Populära inlägg