Vobb och vabb och svabb

Idag har jag varit hemma med mitt sjuka lilla barn som hostar så att man undrar om han ska svimma. Men mellan varven är han pigg och gullig och spelig också. :-) Jag har samtidigt som jag varit hemma jobbat och städat en toalett också. Multitasking på hög nivå samtidigt som det känns som att man inte får till någonting riktigt bra.

Jag vill börja träna igen, men bränd från förra träningen som utlöste min värsta sjukdom på åratal så väntar jag snällt på att öronen och lungorna ska sluta göra ont.

Levi har tagit sitt tal till en ny nivå (igen). Han är väldigt duktig på att konversera och idag berättade han för mig att när han blir en pappa ska han bara ha ett barn, så att dom inte grälar så mycket. :-) Miljöskadad möjligen?

Nu tvättar jag för fullt samtidigt som jag hoppas på att tvätten ska stryka och vika sig själv i prydliga högar. Det vore väl nåt!

På det hela taget en mycket bättre dag än igår. Och snart blir det tacos!

Kommentarer

Populära inlägg