Piteå!

Sista arbetsdagen på Nordström Assistans avklarad. Lite sorgligt eftersom jag trivts otroligt bra med mina arbetskamrater, men samtidigt skönt att det äntligen är avklarat. Mentalt har jag ju slutat för länge sedan. 

Jag har åkt ifrån min otroligt fina blombukett som jag fick från jobbet och äntligen är jag och Levi i Piteå! Jag har hunnit med en längdskidåkningstur på morgonen på Vallsberget (nostalgi!), men första två kilometrarna var i regn, uppförsbacke och motvind. Jag saknade verkligen det svenska vallateamet då det gick fruktansvärt tungt. De sista tre kilometrarna vände det dock och blev nedförsbacke och medvind, annars vette gudarna om jag inte hade gett upp. Har köpt lite glid och hoppas på några minusgrader i Kåbdalis dit vi åker i eftermiddag!

Vi har också hunnit med världens finbesök av Ester och Julia!

Kommentarer

Populära inlägg