En helg som gick fort!

Alla barnen var lediga med mig på fredagen eftersom det var sportlov. Vi tog med oss ett extra barn och åkte till Tom Tits i Södertälje. Vilken hit! Det är verkligen roligt för både barn och vuxna. Jag tappade bara Levi ur sikte två gånger och fick med alla barnen hem igen efter mycket tjat. :-)



Lördag morgon började jag med att baka samiska glödkakor (supergott!), men Elina tog över och jag kunde istället gå och duscha. Sedan lagade vi mat och hade grannarna över på middag. Vi blev totalt 11 personer, varav 6 barn. Som att ha hand om en liten skolklass, men alla barnen hade jätteroligt och det var på det hela taget väldigt trevligt!



Söndag åkte Elina på bio med sin bästis och jag och min bästa Anna tog en 7 km promenad. Man hinner avhandla ganska många ämnen under vägen. :-) 

Som alltid är underbart kort och nu är det vardag igen. Men bara två arbetsdagar kvar innan jag slutar nuvarande jobb! 

Kommentarer

Populära inlägg