Levi 6 år!

Hur kan det vara så att min lilla bebis fyller 6 år?! Jag som tydligt kommer ihåg hur vi körde till BB i snöstorm och fick hem vår lilla guldklimp och alltihop känns nästan som igår.

Tydligen inte igår


Hur som helst var det inte igår. Det som däremot var igår var 6-årsdagen som inleddes med att Levi och båda hans föräldrar sov till klockan 12!!! Sedan blev det paket och sång på sängen dagen till ära.

Man kan vara nyvaken även fast klockan är mitt på dagen.


En födelsedagspresent provades per omgående. :-)


Jag skulle baka tårta i flygande fläng vilket resulterade i att jag glömde 1 dl mjöl (skulle visa sig lite avgörande för tårtans konsistens) och att första tårtbotten för året fick bli en köpes. 


Jag ville att Levi skulle välja något roligt att göra på sin födelsedag och då valde han att gymma med pappa. 

Älskade lilla Levi-gull du är alldeles alldeles underbar!

Kommentarer

Populära inlägg