Mycket om lite

Vi har hunnit med Levis släktkalas i lördags! 17 personer blev vi. Väldigt sällan tänkt denna tanke, men tur att vi inte skulle knöa in även min släkt!

Jag ägnade större delen åt fredagen med att tillverka pajer. 

Detta är de gråtmilda ingredienserna till min lökpaj.



Efterrätterna blev tårtor!
 

Levi fick bland annat några nya mjukdjur som han var mycket nöjd över (favoritleksaket är vapen och mjukdjur 🙈) och på kvällen rensade han sonika ur sina gamla mjukdjur från sängen och ersatte dessa med de nya. Ingen pardon alls.

I söndags åkte vi tåg in till Stockholm för en väldigt god brunch med Lena och Björn!

På spåret


Jag råkade ut för en liten nackspärr. Ignorerade den och gick iväg på innebandy (i onsdags). Sedan gick högerarmen ut i strejk (i torsdags). Aldrig lägligt att inte kunna använda den. Så idag fick jag en akuttid hos naprapaten dörr i dörr med jobbet (vis från förra armstrejken väntade jag inte i flera månader denna gång) och han visade sig vara en mirakelman! Knäckte typ alla kotor i överkroppen, masserade på förfärligt onda punkter och stack tre nålar i mina ömmaste muskler. Aj!! Men wow, helt plötsligt blev jag bra igen! 

Och idag verkar vi (Elina och Levi) ha fått magsjuka. Verkligen inte min favorit! Per är på jobbresa till Karlstad (lägligt värre), men kommer hem snart. Jag har krupit ner hos mina små och hoppas få ihop lite sömn. 

Kommentarer

Populära inlägg