Ny vecka, nya friska tag!

Äntligen en ny vecka! Ni vet, när man tänker att "snart är detta över, snart är det en ny vecka"? Nu är den här!

Per blev aldrig sjuk! Ett tydligt kors behöver ritas i taket så att vi inte glömmer det i första taget. 

Och på tal om nya friska tag så är min träningslust tillbaka! Ett stort tack till vederbörande som återlämnat den till mig. 

Vi har haft gruppträning i hemma-gymmet

 

Idag har jag betalat dyrt för tortyr. Torteraren, även kallad kiropraktorn, försökte också få mig att inte sova på mage längre så nu måste jag dessutom hitta en ny kiropraktor (en som inte håller med alltså).

Det sista Levi sa idag när han skulle sova var att jag var snäll och mjuk. Det kom från hans lilla fina hjärta och gick rakt in i mitt. 

Tack Gud för alla barn. Hjälp mig att bli deras bästa mamma och vara det stöd de behöver när de växer upp. Amen.

Kommentarer

Populära inlägg